امروز سه شنبه 1403/08/01 :: تعداد کل بازدید 645750 مرتبه :: کاربران انلاین 28 نفر

از اینکه این مرکز را به عنوان ، مرکز درمانی خود انتخاب نموده اید ، از شما سپاسگزاریم . امیدواریم بتوانیم خود را شایسته این اعتماد بدانیم.

  • با حفظ آرامش و سکوت ، به همکاران ما اجازه فرمایید تا وظایف خود را به نحو احسن به انجام برسانند.
  •  بدون اعلام فراخوان ، خواهشمند است از تجمع در کنار باجه های پذیرش ، خودداری فرمایید.
  •  کلیه بیماران محترم که دارای کارت بستری جراحی می باشند ، لازم است قبل از مراجعه به پذیرش،کلیه مراحل انجام آزمایش و  مشاوره های بیهوشی و ... خود را از طریق مراجعه به (( کلینیک آماده سازی)) انجام داده باشند.
  • راهنمای محترم حاضر در محوطه پذیرش ، آماده راهنمایی بیماران و همراهان ارجمند ایشان  می باشد.
  •   فراخوانِ شما ، پس از انجام تشکیل پرونده برای بیمارانی که در روز قبل آماده بستری بوده اند و پرونده اولیه ایشان به پذیرش تحویل شده است آغاز می شود.
  •  از آنجا که بستری بیماران ارجمند ، مستلزم ترخیص بیماران گرامی  و خالی شدن تخت مربوطه می باشد ، ممکن است تا زمان خالی شدن تخت ، در لیست یا فضای انتظار قرار بگیرید.
  •  به مطالب درج شده در کتابچه راهنمای بیمار و موارد درج شده در پشت کارت بستری توجه فرمایید
  • به منظور  امکان استفاده ازخدمات  بیمه درمانی ، لازم است دستور بستری ، توسط پزشک محترم معالج  در دفترچه درمانی  (با تاریخ  معتبر) ، بیمار نوشته شده باشد . این برگه توسط همکاران محترم  پذیرش یا حسابداری از دفترچه درمانی جدا شده و به پرونده الحاق می شود. سپس نسبت به اخذ فرم بیمه از واحد حسابداری اقدام فرمائید.
  •   حسب ضوابط قانونی ، در پذیرش کودکان و افراد زیر 18 سال ، حضور ولی بیمار ( در درجه اول پدر و در صورت فوت پدر ، جد پدری و یا قیم قانونی بیمار) برای ارائه رضایت جراحی یا درمان ، الزامی است..
  •  قبل از حضور در باجه پذیرش ،از معتبر بودن تاریخ اعتبار دفترچه درمانی خود اطمینان حاصل فرمایید.
  •  اولویت بستری بیماران در بخش های بالینی ، با بیماران بستری شده در اورژانس می باشد.
  •  نظر به اهمیت ثبت درست اطلاعات بیمار ، خواهشمند است مشخصات درخواست شده در فرم زرد پذیرش را به صورت کامل و دقیق تکمیل فرمایید.
  •  هر گونه پرداخت  به بیمارستان ، صرفا از طریق صندوقهای مستقر در بیمارستان صورت می پذیرد. از پرداخت وجه نقد به افراد     غیر از صندوق های مالی بیمارستان ،خودداری فرمایید.
  •  پس از دریافت برگه پذیرش و  نوار  مچ بند شناسایی  ( که به منظور رعایت ایمنی بیمار در بخش ها ،  تهیه می شود ) خواهشمند است مشخصات درج شده روی آنها را با مشخصات بیمارپذیرش شده مطابقت فرمایید. در صورت هر گونه اشتباه در درج مشخصات بیمار ، اعم از اشتباه در درج  نام ، نام خانوادگی ، نام پدر و... ، بلافاصله مراتب را به واحد پذیرش اعلام فرمایید تا نسبت به رفع اشکال مربوطه اقدام فرمایند.

مراحل پذیرش:

1-مراجعه بیمار ویا همراه بیمار با دستور بستری از پزشک معالج همراه با دفترچه درمانی و کارت شناسائی معتبر عکسداربه واحد پذیرش در طبقه همکف بیمارستان

2-ثبت اطلاعات هویتی بیمار توسط پرسنل پذیرش در سیستم کامپیوتر بیمارستان و تعیین هزینه علی الحساب طبق تعرفه بخش خصوصی و راهنمایی بیمار به واحد صندوق در جوار پذیرش در طبقه همکف

3-تکمیل پرونده بیمار پس از پرداخت هزینه و راهنمایی بیمار به واحد تریاژ در طبقه همکف جهت انجام کارهای درمانی و پاراکلنیکی قبل از عمل

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده:

1-دفترچه درمانی و کپی صفحه اول دفترچه بیمه بیمار(منظور دفترچه ای که مورد قبول بیمارستان هست که در قسمت بیمه ها قید شده است)- دفترچه باید تاریخ اعتبار و برگ داشته باشد

2-اصل و کپی کارت ملی بیمار(برای بیماران که فاقد کارت ملی هستند شناسنامه ضروری است

3-کپی مدارک پزشکی مثل سونوگرافی  ام ار ای  ازمایشات عکس و نوارقلب اکو سی تی اسکن و ... را به همراه داشته باشید

4-داروهای مورد استفاده و سایر سوابق را در صورتی که در منزل دارید به همراه داشته باشید و در هنگام ویزیت توسط پزشک اتفاقات و مشاوره بیهوشی قبل از عمل ارائه نمایید

5-بیماران که دارای بیمه تکمیلی مورد تعهد بیمارستان می باشند 2 الی 3 روز قبل از عمل با برگه دستور بستری پزشک معالج به واحد پذیرش مراجعه و نامه جهت دریافت معرفی نامه از بیمه تکمیلی خود دریافت نمایند و پس از دریافت معرفی نامه نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند

6-دختران  مجرد که تحت تکفل بیمه والدین می باشند به همراه داشتن دفترچه و شناسنامه الزامی است

جهت افزایش آگاهی بیماران و استفاده از زمان انتظار همراهان محترم برای پذیرش بیمار ، پمفلت ها و جزوه های آموزش مربوط به بیماریها و مسائل بهداشتی و درمانی تهیه شده که در باکس های تعبیه شده در محوطه پذیرش موجود است و مراجعین محترم می توانند با مطالعه آنها، بر اطلاعات عملی خود بیافزائید .

مراحل ترخیص :

1-ثبت دستور ترخیص توسط پزشک معالج  در پرونده بیمار در بخش

2-ارجاع پرونده به واحد ترخیص و ثبت ترخیص بیمار در سیستم کامپیوتر بیمارستان

3-محاسبه هزینه توسط پرسنل ترخیص طبق تعرفه مصوب نظام پزشکی

4-ارجاع بیمار به واحد صندوق جهت دریافت ویا بازپرداخت مابقی هزینه و گرفتن برگ خروج از بیمارستان در 3 نسخه

 

کپی رایت@2017 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه برنامه نویسی آیسیز میباشد